بانک اطلاعات املاک شمس
بانک اطلاعات املاک شمس

مهندس اکبر محمدولی پور

درباره اکبر محمدولی پور 

اکبر محمدولی پور در فروردین سال 1360 در شهر همدان چشم به جهان گشود.

وی موفق گردید مدرک دیپلم خود را در شهرستان همدان اخذ نماید و پس از آن برای ارتقا سطح دانش خود به شهر تهران و شهرستان پاکدشت نقل مکان نمود و شروع به آموختن دانش در رشته مدیریت کسب و کار در مطقع کاردانی و کارشناسی نمود.

وی پس از موفقیت به دریافت مدرک مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی اقدام به گذراندن دوره های DBA و MBA  در رشته مدیریت کسب و کار نموده است که با موفقیت مدارک ذکر شده را با بالاترین امتیازات دریافت نموه است.

از سال 1394 در مجتمع مسکونی شمس الشموس شروع به پایه گذاری هیئت مدیره مجتمع نمود .

که پس از برگزاری انتخابات و رای گیری از ساکنین مجتمع با بالاترین آراء ساکنین نفر اول از بین 16 نفر کاندید به عنوان مدیرعامل مجتمع انتخاب گردید.

اکبر محمدولی پور بنیان گذار جامع ترین و مدرن ترین سایت و بانک اطلاعات املاک در جنوب شرق استان تهران و شهرستان پاکدشت می باشد.

که توسط تیمی مجرب و آموزش دیده مشغول به فعالیت می باشند.
یکی از اهداف و سیاست های این مجموعه خدمتی برپایه صداقت و شفافیت می باشد.

که در این زمینه شیوه و سبکی نوین در صنف کاری خود پی ریزی نموده که باعث جلب رضایت مشتریان و اعتماد ارباب رجوع شده است.

یکی از خدمات بانک اطلاعات املاک شمس مشاوره ای بر پایه صداقت و هم اندیشی با ارباب رجوع می باشد.

بانک اطلاعات املاک شمس برای بهبود و ارتقا سطح کمی ، کیفی خود و کارشناسان مجموعه اقدام به دریافت ISO 9001 استاندارد مدیریت کیفیت نموده است و پس از بازرسی و انجام ممیزی های کیفی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت 2015:ISO 9001 گردید.

در ادامه راه جهت ارتقا رضایت مشتریان اقدام به گذراندن استاندارد سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2018 نموده که با ورود سازمان مربوطه و بررسی مستندات ارائه شده و تماس با مشتریان مجموعه موفق به در یافت استاندارد سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2018 گردید.

بعد از موفقیت در اخذ ایزوهای  2015:ISO 9001  و ISO 10004:2018 برای مجموعه بانک اطلاعات املاک شمس ، مدیریت بانک اطلاعات املاک شمس در جهت ارتقا نام برند homeshams در سطح کمی و کیفی و شهرستان اقدام به گذراندن مراحل اخذ  ISO 10668:2010 که مربوط به ارزش گذاری برند و ارزیابی برند و مجموعه می باشد که بعد از طی مراحل قانونی و گذراندن دوره های مربوطه موفق به اخذ ISO 10668:2010 گردید 

بانک اطلاعات املاک شمس با افتخار اعلام مینماید که تنها مجموعه دارنده ISO های مربوط به رضایتمندی مشتری ، مدیریت کیفیت و ارزش گذاری برند در سطح شهرستان پاکدشت و جنوب شرق استان تهران می باشد.

اکبرمحمد ولی پور
مهندس اکبر محمدولی پور
مهندس ولی پور
مدیریت مجتمع شمس الشموس
مهندس اکبر محمد ولی پور
اکبر ولی پور
مهندس اکبر ولی پور